Plan działań

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

 

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Lp.

Obszar

Planowane działania

Termin realizacji

Uwagi

1.

Działania organizacyjno-informacyjne

  1. Powołanie koordynatora ds. dostępności
  2. Zgłoszenie danych Koordynatora ds. dostępności Wojewodzie Wielkopolskiemu na adres dostepnosc@poznan.uw.gov.pl
  3. Zgłoszenie danych Koordynatora ds. dostępności do Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) na adres dostępność.plus@mfipr.gov.pl
  4. Publikacja informacji na stronie internetowej PINB.
  5. Przekazanie informacji pracownikom PINB.

29.09.2020r.

Zapoznanie się z pismem informacyjnym mającym przybliżyć temat zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przesłanym z WINB we wrześniu 2020r.

2.

Raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

  1. Przygotowanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na portalu sprawozdawczym GUS.
  2. Przekazanie raportu  
  3. Zamieszczenie raportu na stronie internetowej PINB.

30.03.2021r.

 

3.

Deklaracja dostępności

  1. Przygotowanie deklaracji dostępności.
  2. Zamieszczenie deklaracji dostępności na stronie PINB.

30.03.2021r.

 

4.

Szkolenia dla Koordynatora ds. dostępności

  1. Wzięcie udziału w szkoleniu realizowanym przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów w ramach projektu: „Współpraca na rzecz dostępności – szkolenia koordynatorów.”

24 – 26.05.2021r.

oraz 05 – 07.07.2021r.

 

5.

Audyt dostępności

  1. Przeprowadzenie analizy dostępności w obszarach architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym.
  2. Sporządzenie raportu z audytu.

12.08.2021r.

 

6.

Dostępność strony internetowej

  1. Przesłanie pisma do Biura Komputerowego INFOJAR II Jarosław Kapała z zapytaniem o wprowadzenie na stronie internetowej PINB zmian zapewniających jej dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  2. Przeprowadzenie rozmowy z firmą ID com w celu zbudowania nowej strony dostosowanej dla osób ze szczególnymi potrzebami.

04.10.2021r.

 

 

 

 

 

19.11.2021r.

Firma INFOJAR II Jarosław Kapała była autorem strony internetowej PINB.

7.

Współpraca ze Starostwem Powiatowym w Pleszewie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

  1. Wystosowanie pisma do Starosty Pleszewskiego.

04.10.2021r.

 

8.

Działania na rzecz zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

  1. Prowadzenie bieżących działań – korespondencji.
  2. Prowadzenie okresowego sprawozdania i raportowania w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  3. Prowadzenie bezpośrednich spotkań, rozmów.

Realizacja zadań w trybie ciągłym

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 marca 2022 13:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Linke
Ilość wyświetleń: 94
30 marca 2022 15:07 (Anna Linke) - Opublikowanie dokumentu.
30 marca 2022 14:55 (Anna Linke) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
30 marca 2022 14:28 (Anna Linke) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)